Telefoniczna
Informacja Pacjenta:
800 190 590
  • Facebook Logo
  • Youtube Logo
  • Twitter Logo
  • Język Migowy dłonie Logo
  • Biuletyn Informacji Publicznej Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

Aktualności Oddziału

Aktualności Oddziału

Wydłużenie godzin pracy w salach obsługi klientów w Podlaskim Oddziale Wojewódzkim NFZ

12.12.2022

W każdy poniedziałek sale obsługi klientów Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ  czynne są do godziny 18:00.

Zapraszamy serdecznie do:

  • siedziby głównej Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Pałacowej 3 w Białymstoku
  • Delegatury w Łomży, Al. Piłsudskiego 11a
  • Delegatury w Suwałkach, ul. Ogińskiego 5c
  • Delegatury w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 26

wdni robocze w następujących godzinach:

• poniedziałek: 8:00-18:00

• od wtorku – piątku: 8:00-16:00

Będziecie mogli Państwo załatwić wszystkie sprawy realizowane w salach obsługi m.in. takie jak: uzyskać kartę EKUZ, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne czy potwierdzić Profil Zaufany, zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne; uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ. To bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Jak się umówić z e-Doradcą? <- Kliknij w link

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.